Tule mukaan hallitukseen!

12.12.2023

HSKY:n toiminnan jatkumiseen tarvitaan hallitukseen jäseniä. Hallitus suunnittelee ja toteuttaa yhdessä vapaaehtoisten kanssa yhdistyksen toimintaa. Erityistaitoja ei tarvita, vaan pyrimme hallituksessa hyvässä hengessä viemään toimintaa eteenpäin. Vapaaehtoistyöstä ei makseta palkkiota, mutta tästä saa paljon enemmän, jotain, mitä rahalla ei voi mitata. Tutustuu uusiin ihmisiin, uusia kokemuksia sekä ennen kaikkea tutustut paremmin koirayhdistyksen toimintaan että pääset vaikuttamaan siihen, millaista toimintaa tarjotaan jäsenille. Hallituksen tehtäviä ovat puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, rahastonhoitaja, sihteeri, somevastaava, jäsenvastaava ja kenttävastaava.

Hallitus valitaan vuosikokouksessa tammikuussa. Vuosikokouksesta lisätietoja tulossa pian.

Jos kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä sihteeriimme sähköpostilla! Katja Virtanen, sihteeri.hsky@gmail.com

Vuoden 2023 hallitus
Puheenjohtaja/Rahastonhoitaja, Sirpa Kuusisto